
xa0سلام . xa0امشب خیلی حالم خوب نیس روز جمعه بود باز مث تموم جمعه هایی ک گذشت xa0نمیدونم چم بود xa0 از xa0وقتی اومدم تهران و خانمم تو شهر خودمونه هر هفته بدتر میشه هر روز درب و داغون تر از روز قبل بعد حدودا یکسال دوباره اومدمxa0 نمیدونم چرا اینجوری شد ولی خب خیلی زودتر از اون چیزی ک فکرشو میگردم اینجا متروک شد نه بانو اینجارو یادشه ( فک کنم ) نه من وقتشو داشتم . بیشتر وقتا دلم واسه قبلنا تنگ میشه . قبلنایی ک تا اتفاقی میفتاد تند تندxa0 اینجا میومدیم و مینوشتیم ولی دیگه چیکار میشه کرد xa0 انگار ز...
ادامه مطلب